4/7/12

Προς Τα μέλη και τους φίλους της Λαϊκής Συσπείρωσης Καλαμαριάς


Προς
Τα μέλη και τους φίλους της Λαϊκής Συσπείρωσης Καλαμαριάς

   Αγαπημένοι μου σύντροφοι και φίλοι
Το 1994 ξεκίνησε το ταξίδι μου στα Δημοτικά πράγματα της γενέθλιας πόλης μου της Καλαμαριάς.
Για λόγους καθαρά οικογενειακούς αλλά και οικονομικούς, νοιώθω ότι αυτά που μπορώ να προσφέρω στην κοινωνία της Καλαμαριάς δεν είναι αρκετά.
Έτσι με πολύ βάσανο και σε συνεννόηση με το ΚΚΕ, το Κόμμα μου, τους συντρόφους μου, αποφασίσαμε να παραιτηθώ από Δημοτικός Σύμβουλος Καλαμαριάς.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους και συντρόφους που με στήριξαν με κάθε τρόπο στην κοινή προσπάθεια και φυσικά το ΚΚΕ που με τίμησε και με στήριξε σε πέντε εκλογικές μάχες.
Η πράξη αυτή (παραίτηση) επ’ ουδενί δεν πρέπει να εκληφθεί ως φυγομαχία. Είναι βέβαιο ότι πάντα θα τραγουδώ αντάμα με τους συντρόφους μου ΄΄ για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ ΄΄.
Σ΄ αυτή την όμορφή – συναρπαστική – δημιουργική δουλειά θα είμαι πάντα παρόν.

Με συντροφικούς χαιρετισμούς
Δαμιανός Παπαδόπουλος

Καλαμαριά 22 Ιουνίου 2012