14/5/14

Λαθροχειρία και Καπήλευση!!!!!!!!!!

Σας στέλνω το άρθρο που δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική έκδοση της "Αυγής" με αφορμή το θάνατο του πατέρα μου Χρήστου Παραθυρά και την απάντηση μου ως προς την προσπάθεια καπήλευσης της μνήμης και των αγώνων του ίδιου και της οικογένειας του. Σας επισημαίνω ότι το άρθρο που δημοσιεύτηκε εκφωνήθηκε ως λόγος στην κηδεία του από ένα φίλο του. Ωστόσο, ο εν λόγω φίλος του δεν ζήτησε τη σύμφωνη γνώμη της οικογένειας ως προς τη δημοσίευση του δικού του επικηδείου. Στην κηδεία του πατέρα μου δεν είχα κανένα λόγο να μην του επιτρέψω την εκφώνηση του παρόλο που διαφωνούσα σε πολλά σημεία, όχι ιστορικού αλλά πολιτικού περιεχομένου. Δεν μπορώ όμως να ανεχθώ τη δημοσίευση του λόγου στην "Αυγή" στην ηλεκτρονική έκδοση της 4ης Μάη χωρίς την ρητή αναφορά στην ιδεολογική και κομματική ταυτότητα του πατέρα μου και της οικογένειας του. Σας εφιστώ την προσοχή στα εξής σημεία α) δεν αναφέρεται πουθενά ότι ο πατέρας μου υπήρξε μέλος του Κ.Κ.Ε. και δεν απεμπόλισε ποτέ τις αρχές του, αντίθετα χαρακτηρίζεται ως "ενεργός πολίτης" και υπερασπιστής του "δίκιου", β) η σημείωση της "Αυγής" για την κηδεία δεν αναφέρει ούτε ότι σύσσωμο το Κ.Κ.Ε. και η Λαική Συσπείρωση Καλαμαριάς τον τίμησαν ως Κομμουνιστή και άξιο τέκνο της εργατική τάξης καθώς επίσης "παρέλειψαν" να αναφέρουν ότι η κηδεία ήταν πολιτική, γ) στις φωτογραφίες που υπάρχουν από τα δολοφονημένα αδέρφια του γίνεται λόγος για εκτελέσεις χωρίς να αναφέρεται πουθενά ότι ο μεν Μιλτιάδης εκτελέστηκε από το αστικό κράτος επειδή ήταν μέλος του Κ.Κ.Ε  και οργανωμένος στον Ε.Λ.Α.Σ. Κασσάνδρας, ο δε Ρήγας εκτελέστηκε από το αστικό κράτος λόγω της ιδιότητας του ως Κομμουνιστή μέλους του Κ.Κ.Ε. και μαχητή του Δ.Σ.Ε., δ) ο παππούς μου Αρίσταρχος και πατέρας του Χρήστου Παραθυρά ήταν μέλος του Κ.Κ.Ε., ε) η αδερφή του Χρήστου Παραθυρά, Αναστασία Παραθυρά που εξορίστηκε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης της Ναζιστικής Γερμανίας από το αστικό κράτος και απελευθερώθηκε από τον Κόκκινο Στρατό, υπήρξε επίσης μέλος του Κ.Κ.Ε. μέχρι το τέλος της ζωής της.
Παρακάτω σας στέλνω την επιστολή-απάντηση μου στην "Αυγή" και σας επισυνάπτω το άρθρο τους. Το θεωρώ προκλητικό και προσβλητικό στη μνήμη του νεκρού πατέρα μου και της ηρωικής οικογένειας του. Αποτελεί απόπειρα λαθροχειρίας και καπήλευσης των αγώνων του, έστω κι αν ο συγγραφέας του άρθρου δεν είχε τετοια πρόθεση κι αυτό το γνωρίζω γιατί τον ξέρω προσωπικά . Η "Αυγή" όμως μας έχει συνηθήσει σε τέτοιου είδους "επιθέσεις φιλίας". Η ΕΛΕΕΙΝΉ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΆ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ ΔΕ ΘΑ ΜΕΊΝΕΙ ΑΝΑΠΆΝΤΗΤΗ από μέρους μου.

Με συντροφικούς χαιρετισμούς,

Μιλτιάδης Χρήστου Παραθυράς



Αγαπητοί κύριοι,

στις 03 Μαη 2014 δημοσιεύσατε ένα άρθρο του κου Ι. Αικατερινάρη σχετικά με το θάνατο του πατέρα μου Χρήστου Παραθυρά, ο οποίος και απεβίωσε στις 30 Απρίλη 2014. Στο εν λόγω άρθρο δημοσιεύτηκαν και φωτογραφίες της οικογένειας μου (του παππού μου Αρίσταρχου Παραθυρά και των δολοφονημένων από το αστικό κράτος αδερφών του πατέρα μου και θείων μου Μιλτιάδη και Ρήγα Παραθυρά) καθώς και πλήθος στοιχείων σχετικά με το ιστορικό της οικογένειας μου, της οικογένειας Παραθυρά.
Η αιτία της επικοινωνίας μου δεν είναι η δημοσίευση όλων των παραπάνω παρόλο που τόσο ο κος Αικατερινάρης όσο και εσείς για λόγους ηθικής τάξης και σεβασμού προς την οικογένεια του νεκρού οφείλατε να επικοινωνήσετε με την οικογένεια και να ζητήσετε τη σύμφωνη γνώμη μας, πράγμα που δεν το πράξατε και ελέγχεστε ηθικά γι΄ αυτό. Ο πραγματικός λόγος της εντονότατης διαμαρτυρίας μου είναι η  απόκρυψη, σκόπιμη ή μη μου είναι παντελώς αδιάφορο, της ιδεολογικής και κομματικής ταυτότητας του νεκρού πατέρα μου και των δολοφονημένων θείων απο το άρθρο σας( εφόσον το δημοσιεύετε στον ιστότοπο σας προφανώς το υιοθετείτε). Ο πατέρας μου Χρήστος Παραθυράς, ο παππούς μου Αρίσταρχος Παραθυράς, οι δολοφονημένοι θείοι μου Μιλτιάδης και Ρήγας Παραθυράς ΔΕΝ ΗΤΑΝ αριστεροί. ΗΤΑΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, μέλη του τιμημένου και δοξασμένου Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος ΚΑΙ ΩΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ-ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ και γι΄αυτό το ΑΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ τους εκδικήθηκε ποικιλοτρόπως αφαιρώντας και τη ζωή τους, βασανίζοντας, φυλακίζοντας και εξορίζοντας και όχι μόνο.
Αποτελεί λοιπόν την πιο χυδαία προσβολή της μνήμης τους και ελεεινή απόπειρα καπήλευσης των αγώνων και των θυσιών τους η ΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ , εσκεμμένη ή μη, της ιδεολογικής και κομματικής τους ταυτότητας και μάλιστα σε περίοπτη θέση στο κατά τα άλλα ακριβές άρθρο σε ότι αφορά τα ιστορικά δεδομένα. Η οικογένεια μου, όλοι μας ανεξαιρέτως, ΗΜΑΣΤΑΝ , ΕΙΜΑΣΤΕ και ΘΑ ΗΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ, ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΕΝΟΥ Κ.Κ.Ε. και ώς τέτοιους ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΥΘΕΙΝΕΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ.
Για όλα τα παραπάνω απαιτώ και δεν ζητώ είτε α) το κατέβασμα του άρθρου είτε β) αν έχετε το ανάλογο ηθικό παράστημα και θάρρος να δημοσιεύσετε την επιστολή μου μαζι με το εν λόγω άρθρο όπως επίσης και να έρθετε σε επαφή μαζί μου και να ζητήσετε συγγνώμη για την απρέπεια.
Κύριοι, τους νεκρούς τους τιμάτε ( εάν φυσικά ο σκοπός σας ήταν να τους τιμήσετε και όχι να καπηλευτείτε την ιστορία αγωνιστών κομμουνιστών γιατί εσείς δεν έχετε ανάλογη αλλά πάντοτε βρισκόσασταν απέναντι) για αυτό που ήταν. Ο πατέρας μου και η οικογένεια του δεν ήταν ούτε αριστεροί ούτε "ενεργοί πολίτες". Ήταν κομμουνιστές, μέλη του Κ.Κ.Ε. και οφείλετε επιτέλους να χωνέψετε ότι ο κομμουνιστής ταυτίζει τη ζωή του με το Κόμμα του και με την τάξη του, την εργατική τάξη και όχι ένα αταξικό έθνος ή μία αοριστολογία όπως ο όρος "αριστερά".
Απαιτώ να σεβαστείτε τη μνήμη του πατέρα μου και τις δύσκολες ώρες που βιώνει η οικογένεια μου και να διορθώσετε άμεσα τη λαθροχειρία.  Διαφορετικά είστε υπόλογοι των αλγεινών πράξεων σας.

Μιλτιάδης Χρήστου Παραθυράς

Υ.Γ. Η κηδεία ήταν πολιτική και φυσικά στην ηλεκτρονική έκδοση στη σημείωση σας πριν το άρθρο παραλείπετε και αυτό το γεγονός εκτός κι αν είναι το ίδιο η θρησκευτική και η πολιτική κηδεία και άρα είναι ανάξιος ο σχολιασμός.

http://www.avgi.gr/article/2476996/sti-mnimi-tou-xristou